Gentleman

Sitter här med den enorma bakfyllan som sitter i halsen och bara vill komma upp.
Efter 5 dagars festande så är det rätt förståligt att man mår som man mår.

Gårdagen var mega fin.
Började hemma hos mig, där det blev en himla massa bussdriver där festligheterna tog fart.
begav oss sedan vidare ti Landskrona, där det blev mer jög.
 Fick även en grattis biljett till booster vilket man aldrig tackar nej till fast vi nog stod i kö i typ
 en timme så var det nog så jävla värt det?

Efter många timmar  överallt men ingenstans begav  jag mig in till Acropolis där det bjöds på
sprit vilket vi inte tackar nej till.

Efter mycket om och men slutade kvällen på olivers, men dagens fynd var absolut 15 munkar för 20 spänn.
och inte nog med det utan tanten bakom rutan gav mig 16 munkar, det var lätt det bästa på hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0