Gecko

Vecka 30 har startat precis som dom andra veckorna på lovet utan något planerat.
Men den började iallafall I Helsingborg där jag gjorde ett återbesök för min
tungpiercing vilket gick galant. Ingen inflamation här inte. Vi tog oss sedan vidare
till Väla där det inhandlades lite smycke inför helgens bravder.

På kvällen var det då dax för Intervall träning på Hälsomagasinet, vilket gick lysande.
Fastjag gav många av dom tränande i rummet ett gott skratt då min
Kordintationsförmåga inte är den bästa.

Idag blev det också en tur till Helsingborg och Gecko, men den här gången var
det inte för min skull utan för Mathildas, som skulle göra magen fin med ett
litet smycke i, vilket som såg strålande ut.

Och nu på kvällen var det fotbollsträning efter uppehållet. mycket löpning
 blev det så imorgon får det bli n liten sväng här i
Svalöv efter jag har snyggat till mitt rum.

Nu är det film med Nypressad apelsin juice som gäller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0